فرصتهاي سرمايه گذاري در روسيه

فرصتهاي سرمايه گذاري در روسيه.

 

 

سرمایه گذاری در روسیه میتواند فرصتی باشد برای افرادی که در ذهن تفکر سرمایه گذاری و اقامت خارج از کشور دارند. دقت کنید سرمایه گذاری در روسیه نیز مانند بسیاری از امور حقوقی دیگر نیازمند یک وکیل سرمایه گذاری در روسیه می باشد .

 

راه های مختلف سرمایه گذاری در روسیه در این مقاله تشریح شدند همچنین جهت آنکه سرمایه گذاری در کشور روسیه را انجام دهید ،با كمك تيم راشا ماركت گام به گام طریق ثبت شرکت ، چگونگی کار در روسیه یا کارافرینی در این کشور را می آموزید .

 

شركت راشا ماركت با توجه به علم حقوق بین الملل در تجارت های خارجی آماده ارائه مشاوره تخصصی حقوقی در زمینه سرمایه گذاری در روسیه می باشد. سرمایه گذاری در روسیه امریست حقوقی و حتما نیاز دارد به اینکه از قوانین مربوطه در این باب آگاهی داشته باشید بنابراین پیش از اینکه اقدام به سرمایه گذاری در روسیه داشته باشید حتما قواعد این امر را یاد بگیرید .

 

 

 

سرمايه گذاري در روسيه به دلایل زیر:

 

رشد اقتصادی پویا

یکی از بزرگ­ترین بازارهای مصرف­کننده

سرمایه­ی انسانی مشهور در جهان

منابع طبیعی وسیع و فراوان

موقعیت جغرافیایی منحصربه­فرد

اقتصاد پیشرفته در فناوری

نظام مالیاتی قابل توجه

حمایت دولتی گسترده

نظام سیاسی و اجتماعی پایدار

روسیه از لحاظ وسعت بزرگ­ترین کشور جهان محسوب می­شود و بازار مصرف کننده­ی آن بیشتر از ۱۴۰ میلیون تن است. این کشور دارای منابع طبیعی فراوان، نیروی کار تحصیل کرده و از لحاظ فناوری پژوهش­ها و قابلیت­های تولید پیشرفته است.

 

روسیه دارای استعداد رشد بسیار بالایی است. در هر منطقه و هر بخش از اقتصاد روسیه فرصت­های سرمایه­گذاری وجود دارد. این کشور دارای طیف وسیعی از نهادهای دولتی، ابزارها و برنامه­های سرمایه­گذاری است و از سرمایه­گذاران در تمام سطوح فدرال، منطقه و شهری به طور جدی حمایت می­کند.

 

 

 

 

شركت راشا ماركت نه تنها ياري دهنده شما در امر سرمايه گذاري در روسيه ميباشد،بلكه ميتوانيد از خدمات و همكاري مستقيم  با راشا ماركت نيز بهره ببريد.

 

از جمله خدمات شركت راشا ماركت :

١- بازاريابي و فروش محصولات غذايي- كشاورزي باغداران و گلخانه داران ايران در بزرگترين مركز عرضه ميوه و تره بار روسيه به نام فودسيتي در شهر مسكو.

 

٢-  ايجاد نمايندگي فعال شركتهاي مواد غذايي ايراني در شهر مسكو به جهت معرفي كالا و ايجاد بازار فروش محصولات.

 

٣- خدمات ترخيص هرگونه كالاي ايراني از تمامي گمركات كشور روسيه.

 

٤- خدمات اقامتي و مهاجرتي كشور روسيه از طريق ويزاهاي كاري،بيزنسي،تحصيلي و غيره ... .

 

٥- خدمات خريد ، اخذ مجوز و صادرات كالاي روسي به ايران .

 

٦- خدمات اخذ پذيرش تحصيلي از دانشگاههاي روسيه و اعزام دانشجو به معتبرترين دانشگاههاي شهر مسكو .